O FIRMIE
Jedną z głównych wartości 4M Cleaning jest kadra wykwalifikowanych managerów, którzy wielokrotnie opracowywali cały proces wytypowania zakresu usługi, koordynacji, nadzoru oraz oceny jakości. Managerów, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu, zdobytemu w przedsiębiorstwach będących zleceniobiorcami, a także zleceniodawcami usług utrzymania czystości, doskonale wiedzą, że jakość realizowanej usługi ocenić można przede wszystkim na podstawie poziomu satysfakcji Kontrahenta.
Tylko indywidualne podejście do organizacji usługi, wytypowanie właściwego zakresu poprzedzone szczegółową analizą potrzeb i uczciwe oszacowanie budżetu, pozwalają na przygotowanie optymalnych rozwiązań w zakresie usług porządkowych. Model organizacji, bazujący na uproszczonej strukturze, dający managerom operacyjnym szerokie kompetencje, autorski system oceny jakości usługi poprzez indywidualnie dobrane KPI oraz cykliczne audyty, umożliwiają szybką reakcję na zmieniające się potrzeby Klientów oraz pozwalają bezzwłocznie skorygować wybrane parametry usługi. Strategia nieustannego udoskonalania usługi pozwoliła na zbudowanie stałej współpracy z licznym gronem usatysfakcjonowanych Klientów.
14- letnie doświadczenie w branży
Znajomość zagadnień i wieloletnie doświadczenie w zakresie specyfiki organizacji utrzymania czystości różnego rodzaju obiektów. Obecnie sprzątamy
ponad 900 tys m2
Stabilność i wiarygodność – wynikająca z potencjału naszej firmy, a w szczególności z jej tradycji i doświadczenia, posiadanego majątku, ilości pracowników
Wykonywanie usług zgodne ze standardami (EU OSHA) - Occupational Safety and Health Administration i Leadership in Energy and Environmental Design (LEED) www.usgbc.org
Optymalizacja kosztów – dostosowanie oferty cenowej do potrzeb klienta i zakresu realizowanych usług
Wysoki poziom jakości wykonywanych usług poparty wdrożonym systemem
zarządzania jakością
Wypracowane algorytmy postępowania obowiązującego w toku realizacji zadań
związanych z procesami zatrudnienia oraz porządkowymi zapewniają poufności
informacji oraz bezpieczeństwo obiektu objętego pracami.
Ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności do kwoty 1 500 000 zł.
W przypadku obiektów o podwyższonym ryzyku lub dodatkowych wymagań kontrahenta jesteśmy gotowi do przedstawienia indywidualnej polisy dostosowanej do danego
kontraktu.
Jest to istotny aspekt, zwłaszcza dla Klientów sieciowych. Pozyskane certyfikaty są potwierdzeniem naszej gotowości do pełnienia przekazanych nam zadań w zakresie utrzymania czystości. Indywidualnie podchodzimy do obszaru opieki posprzedażowej, która wymaga nieustającej wymiany doświadczeń, partnerskiej współpracy Klient – Dostawca. Bardzo istotnym ogniwem tej współpracy jest Biuro Klientów Kluczowych.
_sprawne zarządzanie z pozycji Centrali Dostawcy
_jednego Opiekuna Klienta, zarządzającego wszystkimi obszarami bieżącej współpracy
_przedstawiciela 4M Cleaning, wdrażającego dalsze propozycje oraz rozwijającego obszary współpracy
Pracownicy 4M Group weryfikowani są pod względem predyspozycji psychofizycznych, doświadczenia, przebiegu kariery zawodowej, posiadanych kwalifikacji.
4M Group, oferuje kontrahentom odliczenia z obowiązkowych składek na PFRON, na poziomie 30%wartości faktury VAT za swoje usługi.
4M CLEANING Sp. z.o.o.
Płocka 5a
01-231 Warszawa